سوال کنکور از خازن ،کلید و اتصال کوتاه

♥♥♥کــــــوله پـشتــــی♥♥♥

محل تبلیغ شما تهران گراف


سوال کنکور از خازن ،کلید و اتصال کوتاه

ا موضوع: علمی و فناوری,,

 سلام دوستای عزیزم:-) 

من یه سوال کنکوری از فیزیک3بخش خازن داشتم...تو اینترنت که دربارش سرچ کردم هیچ چیز مفیدی نیاورد و حتی فیلم های آموزشی هم که آورد درباره مسایل ساده کنکور بود.برای همین گفتم بهتره یه همچین سوالی رو بذارم تا هم مشکل من هم مشکل بیشتر کنکوری ها حل شه.لطفا هر کی بلده جواب بده... ممنون:-) 

سوال:در شکل زیر با بسته شدن کلیدk،میدان الکتریکی یکنواخت بین صفحات خازن با ظرفیت ۱۰ میکرو فاراد چند برابر میشود؟

              

هر جور تونستین توضیح بدین.واسه من ازهمه مهم تر اینه که بدونم کجا اتصال کوتاه داریم و کدام مدارها باهم موازی یا متوالی اند.

یه سوال دیگه :چجوری میتونیم بفهمیم مدار اتصال کوتاه داره یا نه؟




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 819

تاریخ انتشار: دو شنبه 16 آذر 1394 ساعت: 12:11

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط سیس در تاریخ 1394/10/7/koole-poshti و 0:36 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

بلد نیستم
پاسخ:اشکال نداره:-) از اینکه نظر دادی ممنون:-)

این نظر توسط احمد در تاریخ 1394/9/16/1 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

مرسی
پاسخ:خواهش میکنم:-)


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((♥♥♥کــــــوله پـشتــــی♥♥♥)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف